• بخشهای خبری






      •  
        منبع خبر :
        تعداد بازدید: 288
        کد: 18871
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
        به منظور ارتقای عملکرد روابط عمومی در منطقه 7 صورت گرفت:

        برگزاری اولین جلسه تخصصی هم اندیشی رابطین روابط عمومی در منطقه 7

        روابط عمومی به ابزاری برای مهندسی افکار عمومی و تنویر اذهان تبدیل شده است.
        برگزاری اولین جلسه تخصصی هم اندیشی رابطین روابط عمومی در منطقه 7

        به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7 مشهد: احمد محبی، شهردار منطقه 7 در اولین نشست تخصصی رابطین روابط عمومی خاطر نشان کرد: روابط عمومی یکی از بخش هایی کلیدی در هر سیستم است که در آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و ارتباط مردم با مسئولین و بالعکس نقش بسزایی ایفا می کند.
        وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با جوان شدن افکار و نیروهای شهرداری در چند ساله اخیر، مفهوم روابط عمومی پوست اندازی کرده و و به جایی رسیده که می توان مفهومی علمی تر و تخصصی تر از روابط عمومی ارائه داد .
        محبی در ادامه نهاد روابط عمومی را ابزاری برای مهندسی افکار عمومی و تنویر اذهان دانست .
        شهردار منطقه 7 یادآور شد: در شهری که نام پایتخت معنوی ایران را یدک می کشد، خدماتی درخور نام و شان زائرین و مجاورین بارگاه رضوی لازم است که این امر وظیفه ما را در خصوص ارائه خدمات بهتر، بیش از پیش دشوار می نماید.
        وی در دامه با تشکر از حضور رابطین کلیه واحد های منطقه 7 تاکید کرد: فعالیت های صورت گرفته از سو ی کلیه واحد های باید به گونه ای متناسب اطلاع رسانی و ا انعکاس داده شود تا به سمتی پیش بریم که دیدگاه مردم نسبت به شهرداری تلطیف شود و این ارگان در نظر مردم تنها ابزاری برای کسب درامد نباشد و جنبه خدمت رسانی آن که بیش از هر چیز شناسانده شود.
        در ادامه این جلسه که در شهرداری منطقه 7 برگزار شد: رسول اسماعیلی رابط فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 7 اظهار داشت : روابط عمومی بایستی چشم بینا و گوش شنوای مردم و مجموعه های زیر دستی باشد و برگزاری این چنین جلسه هایی می تواند در بهبود عملکرد این اداره مثمر ثمر واقع گردد.
        موسوی، رابط ناحیه 2شهرداری منطقه 7 نیز بیان کرد: بایستی روی دیدگاههای مردم کار و علاوه بر نیمه خالی لیوان نیمه پر آن نیز شناسانده شود. چرا که بخش اعظمی از خدمات شهرداری به چشم نمی آید و تنها هزینه هایی که شهرداری وصول می کند در نظر مردم دیده می شود.
        وی افزود: برای این که این دیدگاه تغییر کند هزینه ها بایستی به مردم شناسانده و اطلاع رسانی شود.
        رابط آمار و برنامه ریزی ، منتظری نیز از روابط عمومی به عنوان کانالی ارتباطی بین مردم و مسئولین و مسئولین و مردم یاد کرد و گفت : امید است این مجرابتواند در انتقال این امر موفق عمل کند.

        در پایان نیز مصوب شد این جلسات به صورت هر دو هفته یک بار و با حضور 15 رابط روابط عمومی از حوزه های مختلف اجرایی برگزار و مصوبات جهت ارائه خدمت رسانی بهتر به حوزه های اجرایی اطلاع رسانی گردد.

         

        تعداد بازدید: 288
        نام:
        پست الکترونیک:
        شرح نظر:
        کد امنیتی:
         
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر