فهرست طبقات
سه شنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۵۴ ۲۸
طبقه بندی: اخبار منطقه
چچ
NDcg2K/Ysdiu2YjYp9iz2Kog2LTZh9ix2YjZhtiv2Yog2b7Yp9iz2K4g2K/Yp9iv2Ycg2LTYrw==

باپیگیری سامانه 137 شهرداری منطقه 7 مشهد صورت گرفت

47 درخواست شهروندی پاسخ داده شد

شهردار منطقه 7 با بیان این که سامانه 137 از واحدهای خدمات‌رسانی است که به صورت شبانه‌روزی با شهروندان در ارتباط است، اظهار کرد: در برنامه استقبال از بهار امسال حدود 70 پیام در سامانه 137 ارسال شد که از این تعداد 47 درخواست شهروندان انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، حسین فرهادیان با اشاره به این که سامانه 137 همواره گوش شنوای شهروندان در خصوص مشکلات شهری است، توضیح داد: وظیفه شهرداری در روزهای آغازین سال به دلیل حساسیت شهروندان، دو چندان می‌شود در همین راستا در این ایام بر اساس پیام‌های شهروندان موضوعات مختلفی همچون بهبود و بهسازی معابر فرعی، پیاده‌رو، مسیل و کانال و همچنین فضای سبز و ... مطرح شد و همکاران واحدهای مختلف در اسرع وقت به مشکلات رسیدگی کردند.

شهردار منطقه 7 خاطرنشان کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ با هدف دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه‌اندازی شده است که برای رفع سریع‌تر معضلات و مشکلات موجود پیام‌های دریافتی از مرکز، طبق اولویت‌بندی صورت گرفته در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدمات شهری، فنی، کنترل و نظارت، زیباسازی و حفاری با هدف حفظ نظافت محیط شهری و ارتقای سلامت و پاکیزگی سطح شهر و رفاه حال شهروندان به واحد مربوطه ارجاع داده می‌شود تا در کمترین زمان ممکن پاسخگویی به شهروندان صورت گیرد.

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Gt: 1.6046279271444
Qt: 1.3637201786041