فهرست طبقات
شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸ ۲۰
طبقه بندی: اخبار منطقه
چچ
2LHYs9mK2K/ar9mKINio2YcgMjA5INm+2YrYp9mFINmF2LHYr9mF2Yog2KfYsiDYt9ix2YrZgiDYs9in2YXYp9mG2YcgMTM3

از سوی امور راهبردی و توسعه محلات منطقه 7 مشهد صورت گرفت

رسیدگی به 209 پیام مردمی از طریق سامانه 137

در طی 6 ماه گذشته تعداد 209 پیام مردمی از طریق سامانه 137 در شهرداری منطقه 7 مشهد ثبت شد که کارشناسان مربوطه به تمام مشکلات مطرح شده مردمی رسیدگی کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7 مشهد ، در بین 209 پیام مردمی ثبت شده ، 80 مورد از این تعداد مشکل آن انجام شده است و 118 مورد دیگر در حال بررسی و پیگیری است. همچنین 11 پیام نیز با آدرس اشتباه ثبت شده بود.کارشناسان مربوطه تمام مشکلات مطرح شده شهروندان را دسته بندی و بر اساس اولویت بررسی می کنند و به فراخور زمان و تعیین پیمانکار رفع می شود.

لازم به ذکر است ، طی هفته های گذشته مواردی از درخواست های شهروندان که نیاز به تعمیر و مرمت اضطراری داشت نیز در اسرع وقت انجام شده است. به عنوان مثال ، در حدود 50 پیام مربوط به تعمیرات اضطراری آسفالت در محلات مختلف منطقه سیدی از جمله انقلاب ، عسکریه ، ابوذر ، طرق ، زارعین و ... بوده که به پیمانکار مربوطه ابلاغ شد و طی روزهای آینده انجام می شود. همچنین مشکلات مختلفی در بحث تعمیرات اضطراری مسیل ها و جدول ، مرمت پیاده رو و احداث فضای سبز از سوی شهروندان مطرح شده است که در حال بررسی است.

آدرس کوتاه شده: