فهرست طبقات
چهارشنبه, ۰۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۰۱ ۱۱
طبقه بندی: اخبار منطقه
چچ
پاسخگویی مستقیم شهردار منطقه 7 به درخواستهای مردمی 137

در راستای پاسخگویی به شهروندان صورت گرفت:

پاسخگویی مستقیم شهردار منطقه 7 به درخواستهای مردمی 137

فعالیت مرکز ارتباط مردمی 137 افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد.

به گزارش روابط عمومی منطقه هفت؛حسین فرهادیان شهردار منطقه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷به تماس‌های شهروندان پاسخ داد و به بررسی مشکلات آنها پرداخت.

فرهادیان:شهرداری را یک نهاد اجتماعی دانست که باید با شهروندان ارتباط مستمر و شفاف داشته باشد و سامانه 137 در برقراری ارتباط مستمر و شفاف شهرداری با مردم بسیار تأثیرگذار است.

وی با بیان این‌که ارتباط شهرداری با شهروندان زمینه‌ساز مشارکت مردم با این نهاد برای اداره‌ی امور شهر است، تأکید کرد: مردم به‌عنوان صاحبان اصلی شهر باید نقش خود را در اداره‌ی امور شهر ایفا کنند که در این راستا مرکز ارتباط مردمی 137 به‌دلیل سرعت بالای انتقال شکایت های مردمی ، نقش حائز اهمیتی دارد.

در این پاسخگویی که دو ساعت به طول انجامید،فرهادیان به52 تماس پاسخ داد که بیشترین درخواست های مردمی پس از تقدیر و تشکر از اقدامات شهرداری در سطح منطقه؛ موضوعات مربوط به فنی و عمران از جمله یکسان سازی پیاده رو ، نشست آسفالت،سطل زباله، توسعه فضای سبز و سد معبر از جمله در خیابان پروین اعتصامی و خیابان جمهوری، احداث سرعتگیر بود که برخی از این موارد در دستور کار قرار گرفت تا پس از بررسی لازم در صورت امکان انجام شود.

منبع: