• بخشهای خبری






      •  
        منبع خبر : روابط عمومی منطقه 7
        تعداد بازدید: 27
        کد: 186436
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
        مدیریت شهری با مشارکت شهروندان

        پاسخگویی شهردار منطقه7 به شهروندان در مرکز ارتباط مردمی 137

        فعالیت مرکز ارتباط مردمی 137 افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد.
        پاسخگویی شهردار منطقه7 به شهروندان در مرکز ارتباط مردمی 137

        به گزارش روابط عمومی منطقه هفت؛کوروش باوندی شهردار منطقه  صبح امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷به تماس‌های شهروندان پاسخ داد و به بررسی مشکلات آنها پرداخت.

        باوندی:شهرداری را یک نهاد اجتماعی دانست که باید با شهروندان ارتباط مستمر و شفاف داشته باشد و سامانه 137 در برقراری ارتباط مستمر و شفاف شهرداری با مردم بسیار تأثیرگذار است.

        وی با بیان این‌که ارتباط شهرداری با شهروندان زمینه‌ساز مشارکت مردم با این نهاد برای اداره‌ی امور شهر است، تأکید کرد: مردم به‌عنوان صاحبان اصلی شهر باید نقش خود را در اداره‌ی امور شهر ایفا کنند که در این راستا مرکز ارتباط مردمی 137 به‌دلیل سرعت بالای انتقال شکایت های مردمی ، نقش حائز اهمیتی دارد.

        در این پاسخگویی که دو ساعت به طول انجامید، باوندی به 30 تماس پاسخ داد که بیشترین درخواست های مردمی پس از تقدیر و تشکر از اقدامات شهرداری در سطح منطقه؛ موضوعات مربوط به ساخت و ساز از جمله ساخت و سازهای غیرمجاز،پروانه ساخت، نبود پارکینگ در سطح منطقه و ... که برخی از این موارد در دستور کار قرار گرفت تا پس از بررسی لازم در صورت امکان انجام شود.

        جهت مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید

         

         

        تعداد بازدید: 27
        نام:
        پست الکترونیک:
        شرح نظر:
        کد امنیتی:
         
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر