• بخشهای خبری






      •  
        منبع خبر : روابط عمومی منطقه 7
        تعداد بازدید: 28
        کد: 184715
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۸/۰۷/۲۱

        گزارش عملکرد شش ماهه نخست سال، سامانه ارتباط مردمی 137 در منطقه هفت شهرداری مشهد

        براساس گزارش آماری مرکز ارتباط مردمی 137، در ارتباط با منطقه هفت شهرداری مشهد از آغاز سال 98 تا پایان شهریور ماه 5828 تماس از سوی شهروندان با این مرکز انجام گرفته است.
        گزارش عملکرد شش ماهه نخست سال، سامانه ارتباط مردمی 137 در منطقه هفت شهرداری مشهد

        به گزارش روابط عمومی منطقه هفت؛ مرکز ارتباط مردمی 137 با اهدافی از قبیل: ایفای نقش درگاه ارتباطی بین شهرداری و شهروندان، مدیریت فرآیند ثبت، ابلاغ و ارجاع، پیگیری تا انجام نهایی درخواست‌های شهروندان، بهره گیری از درخواستهای ثبت شده مردمی در سامانه 137 به منظور برنامه‌ریزی عملیاتی بودجه‌های شهرداری در طرح‌های محلی از طریق ایجاد بانک اطلاعات شهر و تحلیل داده‌ها، ایجاد و مدیریت سامانه‌های تحلیل داده‌ها به منظور برنامه‌ریزی دقیق در جهت رفع معضلات شهری و ... توانسته در خصوص ثبت پیام های شهروندان بسیار فعال عمل نماید.

        براساس گزارش آماری مرکز ارتباط مردمی 137، در ارتباط با منطقه هفت شهرداری مشهد از آغاز سال 98 تا پایان شهریور ماه 5828 تماس از سوی شهروندان با این مرکز انجام گرفته است.

        بیشترین حجم درخواست ها در خصوص منطقه هفت شامل:رفت و روب با تعداد 752 تماس،سدمعبر با 557 تماس و ساخت و ساز با 771 تماس، جمع آوری سگ ولگرد 203 تماس،فضای سبز 713 تماس بیشترین حجم درخواست ها بوده اند.

        تعداد بازدید: 28
        نام:
        پست الکترونیک:
        شرح نظر:
        کد امنیتی:
         
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر