• چهارشنبه،01 آبان 1398
  • ورود
       
      • بخشهای خبری






      •  
        منبع خبر : روابط عمومی منطقه 7
        تعداد بازدید: 48
        کد: 180666
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۸/۰۵/۲۲

        پاسخگویی مستقیم شهردار منطقه 7 به درخواستهای مردمی 137

        فعالیت مرکز ارتباط مردمی 137 افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد.
        پاسخگویی مستقیم شهردار منطقه 7 به درخواستهای مردمی 137

        به گزارش روابط عمومی منطقه هفت؛کوروش باوندی شهردار منطقه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷به تماس‌های شهروندان پاسخ داد و به بررسی مشکلات آنها پرداخت.

        باوندی:شهرداری را یک نهاد اجتماعی دانست که باید با شهروندان ارتباط مستمر و شفاف داشته باشد و سامانه 137 در برقراری ارتباط مستمر و شفاف شهرداری با مردم بسیار تأثیرگذارند.

        وی با بیان این‌که ارتباط شهرداری با شهروندان زمینه‌ساز مشارکت مردم با این نهاد برای اداره‌ی امور شهر است، تأکید کرد: مردم به‌عنوان صاحبان اصلی شهر باید نقش خود را در اداره‌ی امور شهر ایفا کنند که در این راستا مرکز ارتباط مردمی 137 به‌دلیل سرعت بالای انتقال شکایت های مردمی ، نقش حائز اهمیتی دارد.

        این پاسخگویی که دو ساعت به طول انجامید، شهردار به 18 تماس شهروندان منطقه پاسخ داد که بیشترین درخواست های مردمی پس از تقدیر و تشکر از اقدامات شهرداری در سطح منطقه؛ موضوعات مربوط به شهرسازی، فنی و عمران از جمله یکسان سازی پیاده رو ، نشست آسفالت، نظافت و رفت و روب، آبیاری فضای سبز که برخی از این موارد در دستور کار قرار گرفت تا پس از بررسی لازم در صورت امکان انجام شود.

         

        تعداد بازدید: 48
        نام:
        پست الکترونیک:
        شرح نظر:
        کد امنیتی:
         
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر